• 1 z 2
 

Marketingová konzultace (2hod.)

 

Díky více než 15 letým zkušenostem v oblasti marketingu, reklamy a obchodu vám nabízím marketingové konzultace vašeho podnikání. 

15+ LET ZKUŠENOSTÍ V MARKETINGU, REKLAMĚ A OBCHODU

Marketing a obchod jsem vystudovala na VŠ a praxi sbírala v marketingové agentuře již během studia. Více jak deset let jsem pak působila v marketingové agentuře, kde jsem se vypracovala až na pozici Account Director a spolupracovala s významnými nadnárodními klienty na marketingových kampaních. Nedílnou součástí mé práce bylo i vedení interního grafického studia. 

SPOLUPRÁCE S VÝZNAMNÝMI NADNÁRODNÍMI KLIENTY

Spolupráce na marketingových kampaní a eventů klientů Procter & Gamble, Unilever, T-Mobile, Bosch, apod. 

BUDOVÁNÍ VLASTNÍ ZNAČKY "MY HOME STYLE"

Díky nabitým zkušenostem se mi podařilo vybudovat vlastní značku s autorskou tvorbou. O mé cestě se můžete dočíst hned v několika médiích:

Rozhovory se mnou na portálu Sendire nebo Maminkatelky. Svoji cestu a tipy, jak "nepadnout" během karantény v roce 2020, jsem popsala v Podnikavé žene ZDEAktuální rozhovor se mnou najdete třeba i na WESTWING v rubrice Westwing Interior Lover.  Rozhovory se mnou a ukázky mé práce jste mohli vidět také v časopisech Pravý domácí časopis nebo Blesk Bydlení či Blesk pro ženy.

 MENTORKA PRO PLATFORMU #HOLKYZMARKETINGU

Již druhým rokem mentoruji kolegyně z marketingu pod platformou Holky z marketingu.

Více o mně na profesní síti LinkedIn.

Podrobně o konzultaci viz. níže.

Dostupnost Skladem (10 ks)
3 000 Kč
   
Kód produktu 2400
Kategorie MARKETINGOVÉ KONZULTACE, PORADENSTVÍ
 

Konzultuji především drobné podnikatelky v tvůrčím a řemeslném podnikání, tedy v oboru, který je mi nejbližší.

Doba konzultace je 2 hodiny (+ min. 60 minut na přípravu dle vyplněného dotazníku)

Obsah konzultace:

Nejčastějšími tématy konzultací jsou:

  • Správný podnikatelský mindset (Když budete myslet jako zaměstnanec, tedy tak nějak čekat, jaké nápady (a peníze) přijdou "z hůry", daleko se nedostanete. Uvědomit si, že jste tvůrcem vašeho života (a fin. zabezpečení) dá občas fušku.)
  • Poslání značky (Jak jednoduše specifikovat vaši práci, její důvod a změnu, kterou vašemu ideálnímu zákazníkovi přinese?)
  • Niche (Víte, kde na trhu je vaše místo a na jakou cílovou skupinu cílíte?)
  • Ideální zákazník (Vědět komu prodávám je základ. Nikdy neprodáváme všem, protože když prodáváte všem, neprodáte "nic".)
  • Cenotvorba (Správné nastavení ceny je alfa a omega podnikání. Je důležitá hlavně proto, aby vaše podnikání nebyl jen drahý koníček. Víte, jak si do vaší ceny započíst opravdu všechny nákladové položky a díky správné ceně pak zamezit třeba přetlaku zakázek?)
  • Prodejní trychtýř/ Pyramida produktů (Máte správně vystavěnou cestu vašeho zákazníka? Víte, odkud k vám zákazník přichází a kam má vést jeho další cesta ve vašem portfoliu produktů?)
  • Copywritting (Mluvíte řečí vašeho kmene? Volíte správné prodejní argumenty? Znáte svůj jedinečný prodejní argument?)
  • Obsahový marketing – sociální sítě, blogy, spolupráce s médii (Kde všude o sobě dáváte vědět? Kde vás zákazník najde a co se od vás dozví? Dokáže z vaší prezentace nasát tu správnou atmosféru a touhu výrobek zakoupit?)
  • Reklama (Reklama pro vás nemusí být striktně placená záležitost. Víte, kde všude se můžete promovat, a to zcela zdarma?)
  • Prodejní kanály (Váš e-shop nemusí být jediným vaším kanálem. Víte, kde a jak svůj prodej navýšit?)
  • Procesy (Správně nastavené procesy ulehčí spoustu práce a vaši výrobu udělá mnohem efektivnější.)
  • Strategie (Každé podnikání potřebuje plán a strategii, zkrátka vědět, kdy začít s výrobou na vánoční sezónu, jak využít "mrtvé" měsíce, jak proniknout na další trhy apod.)

 

Forma konzultace:

  • Před konzultací obdržíte vstupní dotazník, aby následná konzultace byla maximálně efektivní a věcná
  • Po jeho vyplnění se vám ozvu s nabídkou termínů
  • Po vybrání termínu následuje on-line setkání přes platformu Meet, Zoom, StreamYard, Skype (dle vašich preferencí)
  • Konzultace trvá 2 hodiny a odnesete si z ní plno aha momentů, tipů a konkrétních postupů - celkem tedy získáváte min. 1 hod. mojí přípravy dle vámi vyplněného dotazníku + 2 hodiny čisté konzultace 
  • Implementace doporučených kroků vám většinou nezabere den ani dva, ale trvá několik dní či týdnů – změny se většinou neprojeví hned
  • Pro zhodnocení implementace změn je vhodné opakování konzultace v rozmezí cca 3-4 týdnů – není však podmínkou

 

Výstup konzultace:

  • Po konzultaci obdržíte detailní zápis s doporučenými dílčími kroky a postupy k řešení vašeho problému
  • Obsahem zápisu budou i tipy na další literaturu či další zdroje, které je vhodné k problematice dostudovat
  • Návrh na další procesní kroky (příp. další konzultaci)

 

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat hodnocení
Nevyplňujte toto pole:
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.